FAQ

In onze FAQ-sectie kun je alle informatie vinden die je zoekt.

We helpen je graag verder.

Registratie
Account
Stortingen
Opnames
Technische problemen
Verantwoord spelen
Contact
Casino spellen
Toernooien

Registratie

Kan ik registreren zonder te storten?

Ja, je kan je bij ons registreren zonder dat je moet storten! Eenmaal geregistreerd kan je de spellen gratis uitproberen in demo.

Op die manier kan je verschillende spellen leren begrijpen en nieuwe favorieten vinden voordat je met echt geld speelt.

Waarom moet ik bepaalde documenten doorsturen om mezelf te identificeren?

We zijn wettelijke verplicht om de identiteit, van iedereen die een uitbetaling wenst aan te vragen, te controleren om fraude tegen te gaan. Eenmaal je account is gevalideerd, kan je op elk moment een uitbetaling aanvragen.

Ik heb geen verificatie-mail ontvangen, en nu?

Controleer eerst even of de mail niet toevallig in je ongewenste-inbox zit.

Als je de mail niet hebt ontvangen kan je best je opgegeven e-mailadres tijdens het registreren nog eens controleren.

Indien dit geen resultaat brengt, neem je best contact op met de klantenservice die voor je klaarstaat!

Vanaf welke leeftijd mag ik bij PepperMill Casino spelen?

PepperMill Casino accepteert enkel spelers die 21 jaar zijn of ouder.

Mag ik meerdere accounts hebben?

Nee. PepperMill Casino is een 100% betrouwbare en legale website, gelicentieerd door de Belgische Kansspelcommissie en we zijn dus ook aan een strikte wetgeving gebonden.

Het is wettelijk niet toegestaan om meer dan 1 account te hebben. Aangezien dit een overtreding op onze algemene voorwaarden is, zal het leiden tot een bevriezing van je speelrekening, account en beperking van je toegang tot de site.

Is PepperMill Casino betrouwbaar?

Natuurlijk! Onze kernwaarden bestaan uit transparantie, veiligheid en betrouwbaarheid. Daarom kan je ook onze bedrijfsgegevens overal vinden. Onze licentie staat geregistreerd onder B+3864.

Verder, als je ons wilt bezoeken, je kan onze speelhallen vinden in Maasmechelen, Hoevezavel, Genk, Hasselt en Leopolsburg! Als je een trip wilt maken naar Nederland, dan kan je ons ook vinden in Heerlen en Sluis.

Laat onze klantenservice weten wanneer je langs wilt te komen, zo kunnen ze je helpen met verdere vragen.

Is het veilig om mijn persoonlijke gegevens te delen?

Natuurlijk! Onze kernwaarden bestaan uit transparantie, veiligheid en betrouwbaarheid.

PepperMill Casino is 100% legaal dus we voldoen aan alle GDPR regels opgelegd door de Europese Commissie, om de vertrouwelijkheid van je gegevens te garanderen.

Je kan je documenten dus met een gerust hart naar ons opsturen. In ons privacybeleid kan je verder ook vinden hoe we hier zorg voor dragen.

Welke documenten moet ik doorsturen om mezelf te identificeren?

We vragen enkel om bepaalde documenten te sturen zodat we je identiteit kunnen valideren en je makkelijk speelkrediet kunt opnemen zonder extra verificatie. Meestal komt de aanvraag neer op een combinatie van de onderstaande zaken.

Denk bijvoorbeeld aan:

- Een kopie van je identiteitskaart of paspoort.

- Een zogeheten bewijs van woonst: een kopie van een rekening dat je adres bewijst, dat ouder 3 maanden mag zijn. Bijvoorbeeld een energierekening, verzekeringspapieren, een telefoonrekening of een kopie van een bankafschrift.

- Een kopie van je bankkaart.

Moet ik een account hebben om bij PepperMill Casino te spelen?

Wettelijk ben je verplicht een account aan te maken vooraleer je voor echt geld kunt spelen

Gelukkig kan je je in 1 minuut gemakkelijk registreren in slechts 3 snelle stappen.

Hoe kan ik mij registreren?

Om te beginnen klik je op 'Registreren' om de registratie te starten.

Allereerst geef je e-mail op en kies een wachtwoord.

Nu kan je kiezen om je handmatig te registreren of door middel van ItsMe. Houd er wel rekening mee dat als je kiest voor een handmatige registratie, de verificatie iets langer kan duren. Volg vervolgens de aangegeven stappen, gewoonlijk is de registratie in minder dan 1 minuut gebeurd.

Als je ergens vastzit, contacteer dan even onze klantenservice, die je graag verderhelpt!

Account

Ik kan geen spellen meer spelen?

De redenen waarom je de play-knop niet kan zien, zijn allemaal gerelateerd aan verantwoord spelen:

- Heb je onlangs eenspeelpauzeingelast op PepperMill Casino? Als deze periode verstreken is, heb je automatisch weer toegang tot al onze spellen. Tijdens de afkoelingsperiode heb je wel nog toegang tot je account, hier vind je ook wanneer de speelpauze is ingegaan.

- Heb je onlangs gekozen voor een zelfuitsluiting via de Kansspelcommissie. Hierdoor wordt je account gedeeltelijk geblokkeerd. Je kan dan niet meer spelen maar hebt wel nog toegang tot je account.

Indien je de bovenstaande handelingen niet herkent, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice.

Mag ik mijn account delen met iemand anders?

Neen, dit raden we ten strengste af aangezien dit een overtreding is op onze Algemene Voorwaarden. Misbruik van deze voorwaarden zal leiden tot een bevriezing van je speelrekening, account en toegang tot de site.

Gelieve je accountgegevens privé te houden.

Help! Ik kan niet inloggen op mijn account.

Er kunnen meerdere redenen zijn dat je niet meer kan inloggen op je PepperMill-account;

- Je internetverbinding is onstabiel. Controleer deze en probeer het opnieuw.

- Je hebt verschillende keren een foutief wachtwoord ingevuld. Voor je veiligheid is je account geblokkeerd. Om je wachtwoord te herstellen, neem je best contact op met onze klantenservice.

- Je hebt de Algemene Voorwaarden van onze website overtreden. Je hebt dan meer informatie ontvangen via e-mail. Vergeet niet je spamfolder te controleren. Raadpleeg aandachtig onze Algemene Voorwaarden in geval van twijfel.

- Er kan iets mis zijn met het apparaat dat je gebruikt. Log in op een ander apparaat om te controleren of het probleem daar niet ligt.

Je probleem nog steeds niet opgelost? Neem contact op met de klantenservice, dan helpen we je graag verder!

Hoe kan ik mij uitschrijven voor marketing e-mails?

Jammer dat je niet op de hoogte wilt gehouden worden van nieuwe acties en features op de site!

Je kan je communicatievoorkeuren voor marketingcommunicatie in je profiel beheren.Klik hiervoor op ‘Mijn gegevens’ of je kan simpelweg op 'uitschrijven' klikken onderaan onze mails.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Klik op ‘Mijn gegevens’ waar je al je gegevens terugvindt. Vervolgens kan je hier je mobiel nummer, wachtwoord of adres aanpassen. Voor veiligheidsredenen is het echter niet mogelijk om de rest van je gegevens zelf te wijzigen, hiervoor moet je contact opnemen met de klantenservice.

Hoe kan ik mijn account sluiten?

Wat jammer dat je ons wil verlaten! We willen ons steeds verbeteren en staan zeker open voor je feedback. Om je account volledig te sluiten kan je contact opnemen met de klantenservice, zij helpen je graag verder. Vergeet ook niet mee te delen waarom, zodat wij kunnen bijleren van je ervaringen.

Je openstaande saldo wordt dan uitbetaald volgens onze casino-limieten. Als je op een later moment je account toch weer wilt heropenen moet je gewoon weer contact opnemen met onze klantenservice.

Als je je account wilt verwijderen omwille van bezorgdheden omtrent verantwoord spelen, raadt PepperMill Casino je aan om een speelpauze in te lassen en een vrijwillige uitsluiting aan te vragen via de Kansspelcommissie. Neem gerust contact op met onze klantenservice zodat zij je hierbij kunnen helpen.

Ik ontvang geen mails van PepperMill Casino?

De kans is groot dat onze e-mails in je ongewenste-postvak terechtkomen. Om dit op te lossen voeg je best ons e-mailadressupport@peppermillcasino.be toe aan je contacten.

Controleer in je account of je niet bent uitgeschreven voor marketingcommunicatie, Je kan je voorkeuren vinden op ‘Mijn gegevens’.

Mijn officieel adres is gewijzigd. Moet ik dit aangeven?

Zeker en vast! Het is heel belangrijk om alle veranderingen in je persoonlijke gegevens aan ons door te geven.

Dit kan je doen door op ‘Mijn gegevens’ te klikken.

Waar kan ik mijn geschiedenis bekijken?

Dit overzicht vind je makkelijk terug in je account onder ‘Spel geschiedenis’.

Kan Ik mijn zelfuitsluiting of speelpauze annuleren?
  • Na een vrijwillige uitsluiting via de Kansspelcommissie wordt je toegang tot PepperMill Casino beperkt. Indien je dit wil opheffen dien je een aanvraag in te dienen bij de Kansspelcommissie. Na een wachttijd van 3 maanden heb je weer volledige toegang tot PepperMill Casino.

    • Als je een speelpauze hebt ingelast bij PepperMill Casino, kan je niet spelen bij ons. Je zal dus moeten wachten tot deze periode (1, 7 of 30 dagen) is afgelopen. TIP: Bij het activeren van een speelpauze sturen we je altijd een e-mail ter bevestiging, dus controleer je mailbox.

      Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik dit oplossen?

      Geen zorgen, je kunt je wachtwoord eenvoudig opnieuw instellen.

      Klik gewoon op 'Wachtwoord vergeten?' op de inlogpagina.

      Vul je e-mailadres in en vervolgens ontvang je een e-mail met een link om je nieuw wachtwoord in te stellen en zo weer toegang te krijgen tot je account.

      Indien je geen e-mail hebt ontvangen, controleer je best even je ongewenste postvak. Moest de e-mail ook niet in je ongewenste-map zitten, neem dan contact op met de klantenservice.

      Stortingen

      Hoe kan ik geld storten op mijn speelrekening?

      Bij PepperMill Casino kan je eenvoudig en snel geld storten.

      Klik op je saldo als je ingelogd bent en kies de gewenste betaalmethode. Vul vervolgens het bedrag in dat je wenst te storten. Je kan ook de QR code scannen en het bedrag kiezen om je speelrekening op te laden.

      Kan ik storten in een andere valuta dan Euro?

      Neen, doordat we een licentie hebben verkregen in België kunnen we enkel transacties in Euro accepteren.

      Welke stortingsmethodes biedt PepperMill Casino aan?

      We bieden enkel betaalmethodes aan die snel en veilig zijn:

      - Bancontact

      - Visa debit

      - Mastercard debit

      - Paysafecard (kaarten gekocht in Nederland, Frankrijk of Duitsland kunnen niet gebruikt worden)

      PepperMill Casino ontvangt of bewaart geen persoonlijke informatie van jou tijdens financiële transacties.

      Ik vind mijn storting niet terug in mijn transactie-geschiedenis. Hoe weet ik dan of de storting gelukt is?

      Alle pogingen tot stortingen worden door ons team bijgehouden. Houd er wel rekening mee dat een er soms een lichte vertraging kan zitten op de storting.

      Indien het gestorte bedrag is afgeschreven van je bankrekening en je wacht je al langer dan 15 minuten zonder dat je saldo werd bijgewerkt, stuur dan een bankafschrift waarop de datum en het tijdstip van de transactie zichtbaar is naar onze klantenservice.

      We helpen je graag verder!

      Hoe kan ik mijn stortingslimiet aanpassen?

      Sinds 20 oktober 2022 geld er een wettelijke stortingslimiet van 200 euro per week. Je kan deze limiet aanpassen of verwijderen in je account onder 'Limieten'.

      Bij een verhoging of verwijdering wordt er automatisch door de Kansspelcommissie nagegaan of je niet als wanbetaler staat geregistreerd bij de Nationale Bank van België (NBB). Na 72 uur wordt je nieuwe limiet dan doorgevoerd, mits goedkeuring.

      Een verlaging van deze limiet is meteen actief.

      Kan iemand anders (een vriend, familielid, …) geld storten op mijn account?

      Ons Risk & Fraud team controleert of de naam van de gebruikte bankrekening overeenkomt met de naam in het profiel van de speler. Dit is verboden in het kader van de Anti-witwaswetgeving.

      Het overtreden van onze algemene voorwaarden, zal leiden tot een bevriezing van je speelrekening, account en een verbod van toegang tot de site.

      Wat is het maximumbedrag dat ik kan storten?

      Sinds 20 oktober 2022 geld er een wettelijke stortingslimiet van 200 euro per week. Je kan deze limiet aanpassen of verwijderen in je account onder 'Limieten'.

      Bij een verhoging of verwijdering wordt er automatisch door de Kansspelcommissie nagegaan of je niet als wanbetaler staat geregistreerd bij de Nationale Bank van België (NBB). Na 72 uur wordt je nieuwe limiet dan doorgevoerd, mits goedkeuring.

      Waar kan ik mijn stortings-geschiedenis terugvinden?

      Je kan de geschiedenis van al je stortingen eenvoudig terugvinden door op ‘Transactie geschiedenis’ te klikken, en vervolgens op ‘Stortingen’ te filteren.

      Het gestorte bedrag verschijnt niet op mijn speelrekening?

      Heb je al geprobeerd om de pagina te herladen?

      Het kan ook zijn dat je even je cookies moet wissen voordat je het bedrag op je saldo ziet.

      Als je dit reeds gedaan hebt en nog steeds dit probleem ervaart, kan je best contact opnemen met onze klantenservice dan kijken wij even waar het is misgegaan.

      Opnames

      Wat is het maximum opnamebedrag?

      Het maximale opnamebedrag bij PepperMill Casino is €5.000 per dag, €15.000 per week of €25.000 per maand.

      Kan ik een uitbetaling aanvragen naar iemand anders zijn rekening?

      Nee.

      Ons Risk & Fraude team controleert of de naam van de gebruikte bankrekening overeenkomt met de naam in het spelersprofiel. In het kader van de Anti-witwaswetgeving overtreedt je onze Algemene Voorwaardenwanneer je financiële transacties uitvoert van en naar rekeningen die niet op je naam staan.

      Hoe kan ik geld opnemen?

      Je kan snel en eenvoudig geld opnemen, klik hiervoor op ‘Opnemen’ en kies het bedrag dat je wil opnemen.

      Als je account geverifieerd is, ontvang je binnen het uur je opname op je bankrekening. Controleer voor de zekerheid in je profiel onder ‘Documenten’ of er geen extra documenten gevraagd worden ter verificatie van je profiel.

      Bij ons kan je maximaal €5.000 per dag, €15.000 per week of €25.000 per maand opnemen.

      Ik heb een opname aangevraagd maar zou deze willen annuleren, hoe kan ik dit doen?

      Als de opname nog niet verwerkt is door ons, dan kan de opname geannuleerd worden onder ‘Transactie geschiedenis’.

      Ik heb een opname aangevraagd maar ik zie niets op mijn rekening verschijnen, hoe komt dit?

      Als je account geverifieerd is, ontvang je binnen het uur je opname op je bankrekening. Controleer voor de zekerheid in je profiel onder ‘Documenten’ of er geen extra documenten gevraagd worden.

      In het geval van onderbrekingen of uitzonderingen word je op de hoogte gebracht via e-mail, controleer dus ook zeker je spam folder.

      Als je vraag hier niet mee is opgelost, kan je steeds contact opnemen met onze klantenservice, die je graag verder helpt.

      Wat is het minimum opnamebedrag?

      Bij PepperMill Casino kan je al vanaf €10 opnemen!

      Waar kan ik een overzicht van mijn opnames terugvinden?

      De geschiedenis van je opnames en aangevraagde opnames kan je vinden onder ‘Transactie geschiedenis’.

      Welke documenten worden geaccepteerd als bewijs van bankrekening?

      Om een opname te kunnen doen moet je bewijzen dat je eigenaar bent van de gebruikte bankrekening, je kan dit doen door een bewijs van IBAN te sturen.

      Om je IBAN-bewijs te kunnen accepteren, moeten de volgende gegevens in dit officiële document zijn opgenomen:

      • IBAN-nummer

        • Je naam als rekeninghouder

          • Logo / identificatie van de bank

            Als bewijs van IBAN worden de volgende documenten geaccepteerd:

            Je kan een foto of een gescande kopie van de bovenstaande documenten uploaden in je profiel onder ‘Documenten’.

            Is mijn opname gelukt?

            Van zodra je opname verwerkt is, ontvang je een bevestigings e-mail.

            Wanneer je bent geregistreerd met ItsMe® is je account meteen geverifieerd en kan je direct gebruikmaken van Instant Cash! Als je een handmatige registratie hebt gedaan, zal je na je eerste opname je documenten moeten uploaden in je account.

            Wanneer ons verificatie team je documenten heeft gevalideerd, zal je opname binnen het uur op je bankrekening verschijnen door middel van Instant Cash.

            Als je opname-aanvraag niet gelukt is, dan laten we je dit steeds weten via e-mail. Tip: houd zeker je ongewenste mailbox in de gaten.

            Ik heb een opname aangevraagd. Hoelang duurt het voordat het geld op mijn rekening staat?

            Als je account geverifieerd is, ontvang je je opname binnen het uur op je bankrekening. Controleer voor de zekerheid in je profiel onder ‘Documenten’ of er geen extra documenten gevraagd worden.

            In het geval van onderbrekingen of uitzonderingen word je op de hoogte gebracht via e-mail.

            Technische problemen

            Cache en/of cookies verwijderen

            Het kan vaak handig zijn om de cache en cookies te verwijderen wanneer een spel bijvoorbeeld blijft laden of een storting niet lukt.

            De cache kan je verwijderen door de volgende toetscombinatie gelijktijdig in te drukken:

            - Op Windows: CTRL + Shift + DELETE

            - Op Mac: Option + Command + E

            Hoe je cookies verwijdert, hangt af van de browser die je gebruikt. Hieronder leggen we uit hoe dit voor je type browser werkt.

            Safari

            - Klik op ‘Safari’ > ‘Voorkeuren’

            - Er opent een pop-up, klik vervolgens op ‘Privacy’ > ‘Beheer websitegegevens…’

            - Verwijder de cookies van PepperMill Casino of druk op ‘Verwijder alles’

            Google Chrome

            - Klik rechtsboven op de 3 puntjes > ‘Meer hulpprogramma’s > ‘Browsergegevens wissen’

            - Selecteer vervolgens de periode voor dewelke je cookies wilt verwijderen (selecteer een periode van voor je problemen begonnen), en duidt ‘Cookies en andere sitegegevens’ aan.

            - Klik tenslotte op ‘Gegevens wissen’

            Mozilla Firefox

            - Klik rechtsboven op de 3 streepjes > ‘Instellingen’ > ‘Privacy & Beveiliging’

            - Klik vervolgens op ‘Cookies en websitegegevens’ en dan op ‘Gegevens wissen’

            - Tenslotte moet je op ‘Wissen’ klikken

            Edge

            - Klik rechtsboven op de 3 puntjes > ‘Instellingen’ > ‘Privacy, zoeken en services’

            - Klik vervolgens op ‘Browsergegevens wissen’ en dan ‘Kies wat u wilt wissen’, duidt ‘Cookies’ zeker aan

            - Tenslotte klik je op ‘Nu wissen’

            Moest je probleem niet verholpen zijn na het verwijderen van de cache en cookies, neem je best contact op met de klantenservice. We helpen je graag verder!

            Verantwoord spelen

            Wat zijn de signalen van kansspelverslaving?

            Het is belangrijk om de signalen van een kansspelverslaving te kunnen herkennen. Als je jezelf herkent in meerdere van de onderstaande signalen is het van belang om zo snel mogelijk beperkende maatregelen te nemen.

            - Je bent langer online dan je had gepland, je vindt het steeds moeilijk om te stoppen en je verliest de tijd uit het oog;

            - Je haalt telkens minder plezier uit het spel;

            - Je voelt je onrustig wanneer je niet aan het spelen bent;

            - Op het einde van je speelsessie merk je dat je geld op is. Wanneer je opnieuw speelt wil je je verliezen terugwinnen;

            - Je wordt boos op naasten wanneer ze het over je speelgedrag hebben;

            - Soms voel je je schuldig over je speelgedrag en heb je een gevoel van schaamte wanneer je moeite hebt met stoppen;

            - Je hebt financiële problemen gekregen door kansspelen;

            - Je overweegt om geld te lenen om te kunnen spelen.

            Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kan contact opnemen met onze klantenservice voor al je vragen of om over deze problematiek te praten.

            Ik heb een speelpauze ingelast, wat nu?

            Tijdens je afkoelingsperiode kan je niet meer spelen of storten bij PepperMill Casino.

            Je saldo blijft gewoon op je account staan en na de afkoelingsperiode kan je weer spelen. Je hebt wel nog steeds toegang tot je account om een uitbetaling aan te vragen.

            Na de afkoelingsperiode ontvang je een e-mail van ons met informatie hoe je terug veilig kan spelen.

            Ik wil een pauze inlassen, hoe doe ik dit?

            Je kan een speelpauze instellen op je account voor 1, 7, of 30 dagen. Je kan dit doen door op ‘Zelfuitsluiting’ te klikken. Tijdens deze periode kan je niet meer spelen bij PepperMill Casino. Wanneer de speelpauze voorbij is, heb je automatisch weer toegang tot ons casino. Je krijgt dan ook een e-mail met informatie over hoe je verantwoord kan spelen.

            Als je een pauze wil inlassen bij alle online casino’s, speelhallen en landbased casino’s in België, kan je een vrijwillige uitsluiting aanvragen via de Kansspelcommissie.

            Ik vermoed dat iemand die ik ken misschien een kansspelverslaving heeft, wat kan ik doen?

            Ken je iemand waarbij je het vermoeden hebt dat hij/zij onverantwoord speelt?

            In dat geval kan je voor die persoon een toegangsverbod door derde aanvragen bij de Kansspelcommissie. Wees er wel van bewust dat deze procedure ingewikkelder is dan de procedure voor zelfuitsluiting die door de speler zelf wordt aangevraagd.

            Meer informatie over hoe je voor iemand anders een toegangsverbod kan aanvragen vind je op de website van de Kansspelcommissie.

            Ik heb mezelf uitgesloten via de Kansspelcommissie, kan ik dit aanpassen?

            Je kan op elk moment een opheffing van de vrijwillige uitsluiting aanvragen.

            Hiervoor moet je een ondertekende aanvraag, inclusief een kopie van beide kanten van je identiteitskaart, aangetekend naar de Kansspelcommissie versturen. Na een wachttijd van drie maanden heb je dan weer toegang tot PepperMill Casino.

            De verantwoord spelen-tips worden moeilijk om te volgen. Wat moet ik doen?

            Als je denkt dat je signalen vertoont van een startende kansspelverslaving, kan je best eerst een persoonlijke evaluatie doen door de zelftest af te leggen. We raden aan om dit van tijd tot tijd te doen om je gedrag te evalueren en er zeker van te blijven dat je verantwoord blijft spelen.

            Indien het blijkt dat je onverantwoord speelt, dan bieden we je verschillende hulpmiddelen aan die zeer redzaam kunnen zijn: je kan een speelpauze inlassen, een vrijwillig toegangsverbod aanvragen of (anoniem) contact zoeken met een hulpverlenende organisatie.

            Ja kan ook contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn opgeleide professionals op het gebied van verantwoord spelen en zullen je graag begeleiden en ondersteunen tijdens dit proces.

            Ik heb mijn speelgedrag niet meer onder controle, wie kan mij helpen?

            Als je het gevoel hebt dat je niet meer verantwoord speelt, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We hebben opgeleide professionals die je vragen kunnen beantwoorden en je doorverwijzen naar gespecialiseerde organisaties.

            Je kan ook (anoniem) contact opnemen met een van de volgende organisaties:

            Op de website van de Kansspelcommissie vind je ook een lijst van verschillende organisaties opgedeeld per provincie, zodat je gemakkelijk en dicht bij huis hulp kan vinden.

            Hoe kan ik mijn toegang tot PepperMill Casino beperken?

            Dit kan je op twee manieren doen:

            • Een speelpauze inlassen. Je kan dan voor een door jezelf bepaalde tijd (1, 7 of 30 dagen) niet meer bij PepperMill Casino spelen.

              • Zelfuitsluiting via de Kansspelcommissie. Hierbij word je ingeschreven op de EPIS lijst en word je uitgesloten voor alle kansspelen in België zowel online als fysiek.

                Contact

                Wat zijn de officiële kanalen van PepperMill Casino?

                Al onze mails sturen wij vanaf het e-mailadres support@peppermillcasino.be. Verder kunnen wij ook in contact staan via de live-chat.

                Hieronder vind je onze officiële sociale media kanalen.

                - Instagram: peppermillcasino.be

                -Facebook: PepperMillcasino.be

                Wees bewust van het gevaar op ‘phishing’! PepperMill Casino zal nooit accountgegevens vragen via niet-officiele kanalen. Let zeker ook goed op de afzender van een bericht. Als je een bericht ontvangt dat niet afkomstig is van een van deze officiële e-mailadressen of kanalen, is het bericht niet afkomstig van PepperMill Casino.

                Moest het bovenstaande voorkomen, gelieve dit ons dan te melden via support@peppermillcasino.be.

                Hoe kan ik PepperMill Casino contacteren voor een opmerking of vraag?

                Voor opmerkingen of vragen kan je steeds contact opnemen met de klantenservice door:

                - een mail te sturen naar support@peppermillcasino.be;

                - een live-chat te starten (klik op het bericht-icoon linksonder in je scherm).

                Wij helpen jou dan graag verder.

                Casino spellen

                Waarom wordt mijn saldo niet bijgewerkt wanneer ik in demo speel?

                Wanneer je in demo modus speelt, speel je met fictief speelgeld.

                De inzet en het resultaat van je speelsessie in demo, is niet overdraagbaar naar je saldo. De bedoeling van een spel in demo, is om het spel te leren kennen of simpelweg voor het plezier.

                Welke spellen biedt PepperMill Casino aan?

                PepperMill Casino heeft voor iedereen wat wils! Zoek je naar nieuwe dice games of dice slots? We werken samen met de meest toonaangevende spelproviders en hebben een gevarieerde mix samengesteld van de populairste en de klassieke slotspellen. Bij ons vind je spellen van o.a. Airdice, Gaming1, Evolution, Amusnet, Endorphina, Greentube, Betsoft, Spinomenal, Stakelogic, Kajot en CT Interactive.

                Aan jou de keuze! Verder kan je ook deelnemen aan onze toernooien waarbij je kans maakt op superprijzen!

                We bieden ook populaire tafelspellen aan, waarbij klassiekers zoals Sic Bo, Bac Bo, Blackjack, Baccarat en verschillende Roulettevariaties niet kunnen ontbreken!

                Kan ik bij PepperMill Casino spelen vanaf mijn smartphone of tablet?

                PepperMill Casino is het nieuwste mobile-first casino.

                Dit wilt zeggen dat, op welk toestel je ook speelt, de speelervaring steeds identiek zal zijn. Mobiel, tablet, laptop of PC, het zal je speelervaring niet beïnvloeden!

                Verder werken we er hard aan om de mobiele ervaring zelfs nog verder te innoveren. Houd ons in de gaten voor groot nieuws dat er binnenkort aankomt!

                Mijn winst werd niet aan mijn balans toegevoegd.

                De winsten verschijnen normaal automatisch op je balans. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice. Indien je een toernooi speelde, worden je winsten pas na het beëindigen van het toernooi toegevoegd aan je saldo.

                Als je geld hebt gewonnen tijdens het spelen van een casino spel maar je saldo werd niet aangevuld, gelieve dan een e-mail te sturen naar support@peppermillcasino.be met de volgende info:

                - Datum en tijdstip wanneer het probleem zich heeft voorgedaan

                - Naam en inzet van het spel waar het probleem zich heeft voorgedaan

                - Je speeltegoed op het moment van het probleem

                - Een schermafbeelding van de foutmelding die je kreeg te zien

                Ik wil een nieuw spel proberen. Waar vind ik de spelregels?

                Alle spelregels zijn handig te raadplegen in de interface van het spel onder de info-knop.

                Wanneer je een nieuw spel uitprobeert, raden we je zeker aan om het spel eerst in demo te spelen. Op die manier kan je kennismaken met het spel en leer je hoe het werkt, terwijl je met fictief speelgeld speelt!

                Maakt PepperMill Casino gebruik van Random Number Generators (RNG)?

                Natuurlijk! Bij PepperMill Casino staan we garant voor veilig en eerlijk spelverloop.

                Al onze spel providers moeten gekeurde RNG’s voorleggen om met ons te kunnen samenwerken. Bovendien voeren keuringsinstellingen periodiek statistische testen op de gegevensbestanden.

                Op die manier kunnen wij garanderen de uitslag van iedere inzet volledig willekeurig is en louter gebaseerd op toeval.

                Kan ik spellen selecteren als favoriet?

                Ja hoor!

                Je kan eenvoudig een spel toevoegen aan je favorieten door over een spel te hooveren en op het hartje in de linkerbovenhoek te klikken. Al je favoriete spellen kan je hierna terugvinden onder ‘Favorieten’ in de Lobby.

                Waar vind ik het uitbetalingspercentage (Return To Player - RTP) van een spel?

                De Return To Player is een belangrijke indicator voor vele van onze spelers. Hieraan kan je theoretisch zien hoeveel procent van het in totaal ingezette geld wordt uitgekeerd.

                Omdat we bij PepperMill Casino staan voor transparantie kan je bij ons het uitbetalingspercentage onder ieder spel terugvinden, alsook ook in de spelregels van ieder spel.

                De gemiddelde RTP van onze Dice Games en Dice Slots ligt rond 95%.

                Wat is een toernooi?

                Tijdens een toernooi neem je het op tegen andere spelers. Bij PepperMill Casino kun je verschillende soorten toernooien spelen zoals multiplier toernooien of buy-in toernooien.

                Tijdens een buy-in toernooi ontvangen alle spelers hetzelfde fictieve speeltegoed wanneer ze zich inschrijven voor het toernooi. De specifieke regels van een spel blijven hetzelfde tijdens een toernooi maar alle winsten worden omgezet in punten. De inzet gaat van het toernooi speeltegoed af en niet van je saldo. De speler met de meeste punten aan het eind van het toernooi wint de hoofdprijzen.

                Tijdens een multiplier-toernooi worden je punten berekend op basis van je inzet-winstverhouding. Dus de speler die de hoogste multiplier kan behalen, wint de hoofdprijs. In tegenstelling tot buy-in toernooien, worden de winsten tijden het toernooi wel aan je saldo toegevoegd, maar je inzetten worden ook van je saldo afgetrokken.

                Aan het einde van een toernooi worden alle prijzen automatisch verdeeld onder de winnaars. Als je nog niet klaar bent met je spel op het einde van een toernooi word je spel afgesloten en telt de score op dat moment mee als de finale score.

                Registreer je en geniet van de spanning! Als je op een later tijdstip het spel wilt hernemen, kan dat simpelweg door het toernooi opnieuw te openen.

                Tijdens de toernooien zijn de algemene voorwaarden steeds van toepassing.

                Tijdens het spelen werd ik opeens uitgelogd of werd mijn verbinding verbroken. En nu?

                Je tegoed gaat nooit verloren, ook niet wanneer de verbinding plots verbroken wordt.

                Verbinding verloren terwijl je Dice Games of Dice Slots speelde?

                In het geval je reeds hebt ingezet, zal deze ronde gewoon doorgaan in de achtergrond. Je inzet zal nog in mindering gebracht worden van je saldo en het resultaat van de speelronde wordt verwerkt.

                Wanneer de verbinding later opnieuw is opgestart, kan je het resultaat terugvinden in je ‘Spel geschiedenis’. Deze informatie wordt 3 maanden bijgehouden.

                Als je niet zeker bent over de uitkomst, kan je ook contact opnemen met onze klantenservice.

                Verbinding verloren terwijl je Blackjack speelde?

                Wanneer je blackjack speelt en aan de beurt bent terwijl je geen verbinding hebt, zal je automatisch ‘Pas’ of ‘Stand’ spelen. Als de dealer een lagere waarde heeft dan je oorspronkelijke twee kaarten, of ‘Bust’ dan win je nog steeds het spel.

                Wanneer de verbinding later opnieuw is opgestart, kan je het resultaat terugvinden in je ‘Spel geschiedenis’. Deze informatie wordt 3 maanden bijgehouden.

                Als je niet zeker bent over de uitkomst, kan je ook contact opnemen met onze klantenservice.

                Verbinding verloren terwijl je Poker speelde?

                Wanneer je een ante bet plaats en je kan niet meer op ‘Call’ drukken omdat je verbinding is weggevallen, dan zal de hand automatisch gespeeld worden als een ‘Fold’.

                Wanneer de verbinding later opnieuw is opgestart, kan je het resultaat terugvinden in je ‘Spel geschiedenis’. Deze informatie wordt 3 maanden bijgehouden.

                Als je niet zeker bent over de uitkomst, kan je ook contact opnemen met onze klantenservice.

                Verbinding verloren terwijl je Roulette speelde?

                In het geval je reeds hebt ingezet, zal deze ronde gewoon doorgaan in de achtergrond. Je inzet zal nog in mindering gebracht worden van je saldo en het resultaat van de speelronde wordt verwerkt.

                Wanneer de verbinding later opnieuw is opgestart, kan je het resultaat terugvinden in je ‘Spel geschiedenis’. Deze informatie wordt 3 maanden bijgehouden.

                Als je niet zeker bent over de uitkomst, kan je ook contact opnemen met onze klantenservice.

                Moet ik een account aanmaken om bij PepperMill Casino te kunnen spelen?

                Volgens de Belgische Kansspelwet mogen er geen kansspelen voor echt geld aangeboden worden zonder dat iemand geregistreerd is. Als je dus nog geen account bij ons hebt, kan je niet spelen bij PepperMill Casino.

                Gelukkig kan je slechts in één minuut registreren!

                Bij het opstarten van een spel blijft het ‘loading’ aangeven. Wat kan ik doen?

                Als het spel bij opstart ‘loading’ blijft aangeven, dan is het mogelijk dat de WiFi-verbinding niet sterk genoeg is. Controleer ook of er geen ander spel open staat want het is niet mogelijk om meerdere spellen op hetzelfde moment te spelen.

                Je cache of cookies verwijderen kan soms ook werken.

                Mocht het probleem niet verdwijnen, gelieve een schermafbeelding te maken van de foutmelding die zich herhaalt na het refreshen en deze te versturen naar support@peppermillcasino.be. Vermeld zeker de naam van het spel en het toestel dat je gebruikt om te spelen. Je tegoed gaat trouwens nooit verloren, ook niet wanneer de verbinding plots verbroken wordt.

                Toernooien

                Welke soort toernooien kan ik spelen bij PepperMill Casino?

                PepperMill Casino biedt 3 soorten toernooien aan:

                - Dagelijkse toernooien: doe al vanaf €0,01 mee aan onze dagelijkse toernooien en maak kans op diverse prijzen!

                - Wekelijkse toernooien: deze toernooien blijven een hele week actief, van maandag tot en met zondag. De buy-in prijs begint al vanaf €0.01.

                - Maandelijkse toernooien: tijdens deze toernooien kun je proberen de meeste punten te verzamelen gedurende een hele maand. Waag je kans om de hoofdprijs te winnen vanaf een inzet van €0,01.

                - Thema toernooien: deze toernooien zijn gelinkt aan bepaalde evenementen die eraan komen. Stay tuned!

                Hoe word ik opgenomen in het klassement?

                Je hoeft hiervoor helemaal niets te doen!

                Wanneer je hebt deelgenomen aan een toernooi word je automatisch opgenomen in het klassement.

                Tijdens het spelen van een toernooi speelt je voor punten en deze punten bepalen je positie. De prijzen worden uitgedeeld na het toernooi wanneer het klassement definitief is.

                Hoe kan ik me inschrijven voor een toernooi?

                Inschrijven voor een toernooi is super eenvoudig! Kies allereerst het toernooi waar je je voor wil inschrijven en klik vervolgens op ‘Deelnemen’. Let wel dat je genoeg geld op je balans hebt om deel te nemen, de deelnames zijn niet gratis maar je kan reeds vanaf €0.01 deelnemen.

                Als je eenmaal bent ingeschreven voor het gekozen toernooi, kan beginnen met het spel te spelen. Je kan het toernooi starten wanneer je wil (zolang het toernooi bezig is).

                Veel geluk!

                Wat betekent ‘Buy-in’, ‘Rebuy’ en ‘Add-on’?

                Je kan deelnemen aan een toernooi door een ‘buy-in’ te kopen.

                Als het mogelijk is om een ‘rebuy’ of ‘add-on’ in te zetten, kan je ze selecteren in de toernooipagina van het toernooi waarvoor je bent ingeschreven.

                Met een ‘rebuy’ kan je je opnieuw inschrijven voor een toernooi met een nieuwe score. Dit kan je doen zolang er nog ‘rebuys’ beschikbaar zijn.

                Een ‘Add-on’ betekent dat je extra speeltijd en/of speeltegoed kan kopen. Extra speeltijd kan interessant zijn wanneer je geen tijd genoeg hebt om je tegoed te gebruiken. Extra speeltegoed kan interessant zijn wanneer je nog tijd over hebt en graag nog net wat extra plaatsen wilt winnen.

                Kan ik deelnemen aan de PepperMill Casino toernooien vanaf mijn smartphone of tablet?

                PepperMill Casino is het nieuwste mobile-first casino.

                Dit wilt zeggen dat de speelervaring identiek is op je smartphone of tablet, als op je laptop of computer.

                Verder werken we er hard aan om de mobiele ervaring zelfs nog verder te verbeteren. Houd ons in de gaten voor groot nieuws dat we binnenkort met je kunnen delen!

                Wat als het toernooi eindigt met een ex-aequo?

                Indien je exact hetzelfde aantal punten behaalt als één of meer andere deelnemers, dan zal de speler die als eerste deze score heeft behaald op de hogere positie in het klassement komen te staan.

                Ik heb een prijs gewonnen op een toernooi, maar ik heb deze winst nog niet ontvangen

                Proficiat!

                De winst verschijnt automatisch op je balans van zodra het toernooi is afgelopen.